sobota, 21 lipca 2012

Natalie Fields ,,Ciao,Bambina "


 

Tytuł : Ciao,Bambina
Liczba stron : 128
Wydawnictwo : Elf
Autor : Natalie Fields

Oficjalny opis książki : 

  Włoskie pochodzenie prawdopodobnie nie przeszkadzałoby Camilli, gdyby nie jej nazwisko. Bo jeśli ktoś nazywa się Soprano - jak szef mafii z serialu telewizyjnego-musi się liczyć z głupimi uwagami. Dotychczas jakoś je znosiła, ale kiedy jeden z najprzystojniejszych chłopców w szkole, Kevin Brooks, również zaczął żartować na ten temat, Camilla uznała, że musi coś z tym zrobić. Tylko czy pomysł, na który wpadła, cokolwiek zmieni w tej sytuacji ?

Moja recenzja książki : 

Książka Natalie Fields pt. ,,Ciao,Bambina " jest jedną z wielu części tomu ,,Nie dla mamy, nie dla taty,lecz dla każdej małolaty". To moje pierwsze spotkanie z tą autorką,i przyznam szczerze,że pierwsze wrażenie,nie było dość dobre.
Akcja powieści toczy się w miasteczku Cleveland. Główna bohaterka, Camilla Soprano to zwykła dziewczyna włoskiego pochodzenia.Wiedzie spokojne życie, do czasu,kiedy przenosi się  do liceum Shermana.Tam,jej nazwisko staje się jej wrogiem.Koledzy naśmiewają się z niej ,bowiem włoska serialowa mafia,nosi to samo  nazwisko.Dlatego też, dziewczyna decyduje się zmienić..
Przyznam szczerze,że czytałam lepsze książki.Przyznam także,że szukając książek oczekuję czegoś więcej.Spodziewałam się po tej książce czegoś lepszego.Jak dla mnie, to czytadło  było  po prostu nudne.Historia normalna,przewidywalna,z życia wzięta - ja takich nie lubię, ja chciałam sobie odpłynąć czytając to,niestety - nie udało się .
Fabuła - jak wcześniej wspomniałam - z życia wzięta, przewidywalna.
Nie wiem,czy mogę Wam ją polecić,ale ja jestem raczej na NIE.

Ocena : 3/6



2 komentarze:

Alessa pisze...

Jak dla mnie książka jest lekka i przyjemna w czytaniu. Prawda są lepsze książki, ale jeżeli ktoś potrzebuje czegoś jak ja to nazywam "odmóżdżającego" to jest wprost idealna. Nie myśli się za dużo przy jej czytaniu, a fabuła przynajmniej mnie wciągnęła. Ja bym ją poleciła :)

Martyna pisze...

@Ola : Ja nie mówię,że jest zła :) Po prostu mnie akurat nie urzekła, ale masz rację - ODMÓŻDZĄJĄCA faktycznie jest.Ja jednak wole książki, które wywołują u mnie mocne uczucia. Dlatego moja opinia o tej książce jest taka a nie inna.