środa, 18 lipca 2012

Magiczna Gwiazdka Dusia - Jan Kovacsik

 
Dzisiaj książka z cylku ,, Półka Młodszej Siostry " ; )

Tytuł : Magiczna Gwiazdka Dusia
Wydawnictwo : Zielona Sowa
Autor : Jan Kovacsik
Ilość stron : 89 

Oficjalny opis książki :

 Dusio to niesamowicie sympatyczny miś,który wraz ze swoimi przyjaciółmi,myszką Psotką i tygrysem Małym,szykuje się na nadejście Bożego Narodzenia. Pomagają Magdusi,swojej opiekunce,która bardzo chciałaby spędzić te święta z tatą...
Zwierzątka,chcąc wysłać list,trafiają w zupełnie magiczne miejsce,w którym Dusio przeżywa niesamowite spotkanie...

Moja recenzja :

Akcja tej powieści toczy się w zimie, w okresie świąt Bożonarodzeniowych.Trzej przyjaciele : Dusio,Psotka i Mały postanawiają pomóc swojej przyjaciółce - opiekunce Madzi w bardzo ważnej dla niej sprawie.Dziewczynka bowiem chce spędzić tegoroczne  święta ze swoim ukochanym tatą.  Piszą list do jej ojca.Kiedy wyruszają w wyprawę,by dostarczyć list,trafiają do.... ciekawego miejsca.
Moim zdaniem to jedna z najfajniejszych książek dla dzieci jakie czytałam.Czytałam ją młodszej siostrze,dlatego też mam okazję ją zrecenzować.Dostrzegłam,że łatwo się ją czyta,fabuła jest dość łatwa do zrozumienia, a jednak troszkę niezwykła. Musiałam tłumaczyć siostrze,że niektóre rzeczy ( np. teleportacja ) nie istnieją.Pomimo to, szczerze polecam tę książkę. Moja siostra była zachwycona.JA Z RESZTĄ TEŻ :)

Ocena : 5+/6


Wiem,że nie trafiłam z porą roku,za co Was przepraszam. Skończył mi się po prostu asortyment książkowy,ale nie martwcie się - niebawem pojawi się duuużo nowych książek i recenzji.
Wiem też,że nie każdy przeczyta tę książkę.Dodałam ją tutaj,bo może ktoś z Was ma młodsze rodzeństwo i chciałby sprawić mu prezent ;)




Brak komentarzy: