wtorek, 31 lipca 2012

Lipiec minął : )

Cześć Kochani ! 
Właśnie uświadomiłam sobie,że minęła już połowa wakacji ! Nie wiem , jak to wszystko się stało, czas zleciał baardzo szybko.W każdym bądź razie dla mnie, czas przemknął przed oczami niczym piorun.Trochę mi z tego powodu smutno,no ale - przecież jeszcze miesiąc wakacji ! Tych wakacji na które tak czekałam, które dopiero teraz tak naprawdę zaczynają być dla mnie wakacjami - beztroskimi,radosnymi i ciepłymi :)
Podobnie stało się z moją półką na książki . Przeczytałam ich mnóstwo,z czego jestem bardzo zadowolona.Odwiedziłam przyjaciółkę i podkradłam z jej szafki kilka książkowych perełek.Ponadto zaczęłam pisać opowiadania i szlifować ' talent ' plastyczny. Ekhm,jeżeli moje rysunki kwiatów można nazwać jakimkolwiek talentem ;)

A Wy, jak spędzacie wakacje ? Czy Wam czas też minął tak szybko jak mi ?

Brak komentarzy: