poniedziałek, 16 lipca 2012

Marta Fox - ''Agaton-Gagaton"

Tytuł : Agaton- Gagaton 
Liczba stron : 326 
Wydawnictwo - Siedmioróg
Autorka - Marta Fox
Opis : 
Marta Fox przyznaje we wstępie,że prototypem tytułowej bohaterki jest jej córka Agata,która urodziła się ,, w dobrym humorze'' i nigdy z niego nie wyrosła. Od napisania powieści minęło sporo lat. Dzisiaj Agata jest panią filolog, szczęśliwą mamą i żoną.Jej mąż - znany wokalista - chętnie wraca myślami do opisanych tutaj zdarzeń. 
,, Cudownie tak czytać o Agatce. Te wspomnienia bardzo wiele dla mnie znaczą " - Piotr Kupicha. 
Opis według mnie :
Książka ciekawa,aczkolwiek chwilami nie do przeczytania. Pewne momenty,przynajmniej mnie ( ! ) po prostu nudzą. Jestem bardzo wybredna jeżeli chodzi o książki,dlatego też książka musi mnie porwać.Ta tego nie zrobiła . Nie mówię,że jest ona straszna,bo nie jest. Jest to najzwyczajniej w świecie książka nie dla mnie. Ciężko mi się ją czyta . Ale ta opinia jest naprawdę indywidualna,bo nie którzy są tą książką zachwyceni,co utwierdza mnie przekonaniu,że każdy ma swój gust,którego nie należy krytykować. Nie które momenty w książce są baaardzo śmieszne, za co daję wielkiego plusa tej powieści. Autorka pisze odważnie. W książce porusza sprawy dorastania i innych rzeczy,które kręcą przede wszystkich chłopaków ( domyślacie się o co chodzi ? ) . W każdym bądź razie książka nie jest najlepsza,nie jest też zła . Ja najbardziej polubiłam ostatnią część tej książki : Firma Agaton - Gagaton - wypróbuj bez szorowania. Nie wiem czy mogę Wam ją polecić,wydaję mi się jednak,że każdemu warto dać szansę,a czytanie nie szkodzi - DLATEGO POLECAM ! 
Ocena : 4/6

Brak komentarzy: